Gezocht data blad van BUW81A en transistor zelf (Gezocht)

door soundman2 @, Wouw, 15-05-2019, 21:28 (1802 dagen geleden) @ loek

Hallo Forum lezers,


Voor de reparatie van de PS19 (zie eerdere berichten over de SPM19) ben ik op zoek naar de volledige gegevens van de BUW81A. Op internet zijn wel wat gegevens te vinden maar dan weer niet volledig.

De geschakelde voeding van de PS19 is er erg aan toe. Ook deze transistor is defect, nu heb ik wel verschillende transistoren waarvan ik denk dat deze de vervanger kunnen worden zoals: 2SC5150/2SC5387/2SC5411/2SC5515 en 2SC4747.

Maar bij geschakelde voedingen moet je toch wel een beetje precies zijn met vervangers. Vandaar dat ik buiten de werkspanning en stroom ook de rest zou willen weten van de BUW81A.

Beter zou zijn als iemand nog een paar van deze transistoren te koop heeft. Op internet worden ze wel aangeboden maar de prijs is erg hoog (16-23 Euro) of voor lage prijs uit China?

Er is één zaak in Breda (ELECTRA), deze heeft er twee te koop maar reageren niet op mijn mail.

Kortom wie kan mij helpen aan de informatie en misschien twee transistoren BUW81A

Al vast bedankt met vriendelijke groet,

Loek

Misschien kun je beter bellen met elektra. (als ze nog bestaan) Ik ben er vaker geweest.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum