Gezocht data blad van BUW81A en transistor zelf (Gezocht)

door loek @, Exloo (Drenthe), 17-05-2019, 14:14 (1799 dagen geleden) @ Dominic
Gewijzigd door loek, 17-05-2019, 14:17

Mocht het nodig zijn dan kan ik even bij Elektra langslopen, is om de hoek bij mijn werk.
Ze verkopen gewoon nog steeds losse onderdelen al hebben ze geen aparte onderdelenwinkel meer.


Hallo Dominic,

Ik heb contact gehad met iemand van de Elektra winkel. Deze man vertelde dat zij geen losse onderdelen meer verkopen. Wel snoeren ,etc. zoals deze ook verkocht worden bij andere Expert winkels. Het lijkt er op dat deze winkel nu een onderdeel is van de Expert keten.

Volgens deze medewerker zijn alle onderdelen uitsluitend online te bestellen. De mensen die de verkoop regelen staan compleet los van de Elektra-Expert winkel. Ze nemen geen telefoon aan en er is ook geen mail contact mogelijk. Wel was volgens deze medewerker de aangegeven voorraad erg betrouwbaar.

Wel vreemd voor een online winkel? Mijn probleem is dat ik geen IDEAAL of via MISTERCASCH betalingsmogelijkheid heb. Anders zou ik de twee in voorraad zijnde transistoren gewoon besteld hebben. Ik had gehoopt dat zij ook een normale bankoverschrijving zouden accepteren. Maar helaas geen reactie gekregen.


Met vriendelijke groet,

Loek


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum