Ervaringen met ASWO of andere groothandels (Algemeen)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 13-03-2023, 23:28 (382 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door Maarten Bakker, 13-03-2023, 23:35

Grappig die beeldbuis! Rond die tijd heb ik er ook nog zoeentje in de aanbieding gekocht. Was dan wel rechtstreeks bij Aswo. Waarschijnlijk hebben ze een grote partij uit het faillisement van LG-Philips gekocht.

Als goed is , gebruiken ze o.a. een groot magazijn in Duitsland, voor witgoed.
Dacht ik.

Dat magazijn is Aswo, alle specifieke witgoed en bruingoedonderdelen uit hun zoekmachine komen daar rechtstreeks vandaan. Kun je waarschijnlijk ook aan de pakbon zien als je die naast die van Aswo legt.

Sterker nog, ik ben nog even op hun site gaan kijken. Het is denk ik voor de volle 100% een Aswo winkel, zo te zien geen eigen assortiment.

De andere gelijkende heb ik geen ervaring mee.
Bij RadioBBB weet ik dat bij probleempjes ik goed terecht kan.
Ik weet dat ze netjes leveren.

Het leveren zelf is bij elke Aswo dropshipper gelijk, maar het afhandelen van technische vragen en problemen is iets waar de dropshippers zich inderdaad wel degelijk in kunnen onderscheiden. Dat is absoluut ook wat waard.

Vandaar dat ik ook al schreef, dat als ik dat project aanga ik er eerst goed aan ga rekenen, niet zomaar een extra lage marge instellen om klanten te trekken. Het is duidelijk dat er wel voldoende marge op moet zitten om de vragen en problemen op te vangen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum