HP business inkjet 1100DTN (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 12-09-2023, 19:04 (231 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door soundman2, 12-09-2023, 19:09

Tja Maurice ik weet het. Heb wel eens met HP gebeld in het begin omdat een inkttankje over de datum was. Ja zegt die stomme eikel aan de andere kant van de lijn letterlijk: "We kunnen dan de afdrukkwaliteit niet meer garanderen..." . Ik kan toch zelf wel uitmaken of de afdrukkwaliteit goed genoeg is.
Zouden ze bij auto's ook moeten doen. Ding valt stil op de snelweg, datum verlopen, kwaliteit weet je wel. Ik weet zeker dat er dan oorlog komt.
Afijn, dat was de laatste keer dat ik er inkttankjes van HP in gestoken heb, 123INKT was voor mij prima en betaalbaar. Zelf vullen is per slot van rekening ook soms een kliederboel.
Jaren geleden heb ik eens uitgerekend dat printerinkt meer dan duizend (1000, duizend) euro de liter kost. Waarschijnlijk nu al het dubbele. Het is niet voor niets dat een nieuwe printer vaak al voordeliger is als een setje nieuwe cartridges. Als bonus krijg je daar halfgevulde starters inktpatronen bij.
Maurice ik denk helemaal met je mee.
Maar.....
Mocht iemand zijn printer uit het raam in de gracht donderen, haal er dan wel even het zwarte printkopje uit en eventueel de inktcassette, kan ik weer testen.:dev


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum