LG televisie (Toestel of techniek)

door hdegreeuw @, Andijk, 28-02-2025, 16:06 (63 dagen geleden) @ hdegreeuw

De draad wordt wel erg lang. Als het de bedoeling is dat ik een nieuwe draad moet maken hoor ik het wel.

Ik heb op een stick nuziek opgenomen en deze in de USB 1 gestopt en was het geluid goed.
hetzelfde was bij de USB stick 2 ook goed.
Als ik dan naar gewoon tv overschakel krijg ik weer ruis en knetteren enz maar gewoon beeld.

Ook kwam ik er dat ik een klantentest kan doen, die bestaat uit:
Software update, Beeld, Geluid, Product info en een Netwerktest kan uitvoeren.

Beeld was prima maar alles ruis en geknetter op de actergrond.
Als ik de geluidstest wil doen spettert en knettert het tot ik de knop in druk van test.
Dan stopt het geknetter, ruis en krijg ik mooie muziek te horen.

Als laatste wilde ik de software vervangen, misschien zit daar iets niet goed meer in de TV.
Maar als ik de knop induk (ondertussen knettert en ruist het continu) krijg ik in beeld

Kan geen verbinding maken met het netwerk
Geen verbinding met gateway
Of gateway is onjuist of niet beschikbaar.

Nu staat onder in beeld nog IP 0.0.0.0. maar daar kan ik niet bij komen

Ziggo gebeld of er bij hun misschien iets mis kan zijn (wat ik niet verwacht)
O meneer ik zie dat uw Humax Heel oud is u krijgt een nieuwe toegestuurd.

Nieuwe mediabox NEXT er tussen en, totaal geen verschil.
Kan geen verbinding maken met het netwerk.

Er staat in het beeld

Frequentie 356000
Symbol Rate 6875
Modulatie 64QAM
Netwerk ID 1111

wat het betekent ?????

Hessel


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum