adapter (Gezocht)

door petrus bitbyter @, Rotterdam, 04-11-2009, 14:50 (5286 dagen geleden) @ Willem.H.N.

Lijkt me een typisch geval van: "Wat de boer niet kent..." Techneuten zijn op hun manier ook nogal eens conservatief. Ik ook. Toch is het met die schakelende voedinkjes net als met de oude trafo types. Er zijn nogal wat soorten, maten, kleuren en kwaliteiten. De prijs is dikwijls een indicatie. Als het erg goedkoop is, is het vaak niet goed.

Ik heb - al weer een tijd geleden - een partij trafovoedinkjes bij de hand gehad waarvan een paar procent na een poosje sluiting had. Dat lijkt niet veel, maar als er iemand naar de klant moet om dat ding te vervangen, loopt het al snel in de papieren. Betere, dus duurdere, voedinkjes waren achteraf toch goedkoper geweest.

Na aanvankelijke huivering gebruik ik nu al een tijd schakelende voedinkjes zonder problemen. Maar dat zijn dan niet de goedkoopste.

Tip: Als een je een instelbare voeding voor één doel gebruikt, plak dan het schakelaartje af met een stevig stukje plakband.

petrus bitbyter


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum