Wel beeld geen geluid Philips x12t740 (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 18-02-2019, 12:21 (1866 dagen geleden) @ Tristan A
Gewijzigd door Maarten Bakker, 18-02-2019, 12:29

Dan maar hopen dat het aan die elco's ligt:-D want anders heb ik nog niks aan de tv...

Dat ben ik niet helemaal met je eens, dan moet je gaan foutzoeken of laten foutzoeken. Als je vaker wat met oude elektronica doet is dat eigenlijk onmisbaar om minstens een beetje te kunnen. Ik denk dat je als er niemand in de buurt is die je kan helpen, ook welkom bent op de NVHR reparatiedag.

De waardes van de 3 elco's in de geluidseindtrap zijn op het enige schema dat ik vond, helaas zo goed als onleesbaar: https://nvhrbiblio.nl/schema/Philips_X12T740.pdf bovendien verwacht ik niet onmiddelijk dat ze zo erg stuk zijn dat je helemaal geen geluid meer zou horen, maar je kunt het natuurlijk gokken. Zorg wel dat je netjes werkt, anders krijg je er alleen maar problemen bij en houd er rekening mee dat het mankement na vervanging niet opgelost is.

Maar je kunt even mailen naar freeservicemanuals.info en vragen of ze de documentatie willen scannen, dan heb je meteen uitgebreidere info.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum