Teleton (Algemeen)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 03-02-2020, 17:23 (1544 dagen geleden) @ soundman2

Waarom ze snel stukgingen, durf ik wel in een waardeoordeel te formuleren, natuurlijk altijd naar mijn mening. In combinatie met het niet exacte Motorolamerkje en niet corresponderende type- en datumopdrukken en de licht afwijkende behuizing, durf ik de stelling wel aan dat er geen AC128-achtig kristal in zit. Als er 1 ding vervalst is dan is de kans dat alles vervalst is, al veel groter en als hij dan ook nog stukgaat bij normaal gebruik is die kans nog weer groter. Als het wel germanium is, misschien een kleinsignaaltype of een HF-type. Misschien had hij het prima gedaan in plaats van en AF117 ofzo... Dan hadden ze hem nog duurder kunnen verkopen ook.

Van die Oost-Brabantse groothandel waarvan de naam rijmt op de conclusie die je aan de aankoop van de onderdelen kunt verbinden, nee dus) heb ik ook ooit heel goedkoop vervalste lijneindtorren gekocht, BU2525AF ofzo. Ik heb ze niet teruggestuurd want die prijs was toch al te mooi om waar te zijn. Moet nog eens kijken of ik ze niet kan gebruiken als BD137's met lage thermische weerstand ofzo.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum