Laptop kan niet meer updaten (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 06-01-2022, 12:51 (812 dagen geleden) @ Ben
Gewijzigd door soundman2, 06-01-2022, 12:52


Ben met de UAC begonnen omdat TS er verstand van zou hebben.
Maar ik krijg steeds geen duidelijk antwoord en springt van de hak op de tak.
Daarnaast weet hij ook niet hoe je Firefox moet instellen als hoofd browser.
Heb eerder al adviezen gegeven, ook over het maken van een systeem image back-up.
Het lijkt tegen dovemansoren geschreven, of hij snapt het verschil echt niet.
Als ik zo iemand in mijn winkel krijg stuur ik hem door naar student aan huis.
Kan dit rustig schrijven want TS reageert niet meer op mijn reacties.
Groet, Ben

Ik zal bij deze toch maar reageren, omdat je beweringen doet die nergens op slaan.
Ik heb meerdere malen aangegeven, dat ik geen opgeleide IT man ben, maar als autodidact niet helemaal onbekend met computers.
Ik zou FF niet juist hebben ingesteld door onwetendheid, waarschijnlijk door mijn opmerking dat Windows stwwds vanuit d eigen omgevig met BING het www op gaat. Logisch. als het niet tot wereldwijd protest zou leiden zouden ze de rest van de browsers totaal weren.
Voor de juiste info, FF staat op mijn PC als standaard browser en als zoekmachine staat alleen duckduckgo aangevinkt en als tweede Google.

Ben je denkt dat ik een volkomen noob ben louter omdat je weer denkt de wijsheid in pacht te hebben, mijn bijdragen lees je niet of niet goed.
Wat ik hier boven heb beschreven stond ook al in eerdere bijdragen.
Als je overigens denkt dat FF de oorzaak van het probleem is, moet je zelf naar student aan huis.
Winkeliers die de fouten niet op kunnen lossen en dan iemand naar student aan huis sturen, vind ik ronduit een belediging en daar laat ik het maar bij.
De "adviezen" van jou hebben tot geen enkel spoor naar de oplossing geleid.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum