Wandel&Goltermann PS-4 (Toestel of techniek)

door Hannothor29 @, 23-06-2026, 10:40 (9 uur en 44 minuten geleden)

Wie kent dit apparaat en weet er meer van?. Op de coax o/p is alleen wat ruis zichtbaar. Displays zijn Nixiebuisjes. Op de achetrzijde zijn een 2tal coax BNC,s voor 1 Mhz en 4 Mhz input.
Internet/ Google biedt geen soelaas. Ik ben dus op zoek naar een usermanual en indien mogelijk een schema.
Bvd.[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum