Wandel&Goltermann PS-4 (Toestel of techniek)
Het is ‘denk’ ik een gewone sinusgenerator instelbaar van 2Hz tot 2MHz
Met, zoals Loek al schreef twee uitgangen A en B met naar keuze sym. of coax
Uitgang B kun je ook nog uitschakelen met de impedantie draaischakelaar.
Ook de fijnregelaar rechts om het niveau met -0,1 tot +0,1 dB nauwkeurig in te stellen is uitschakelbaar.
Ik ga even ervanuit dat voor ‘normaal’ gebruik je de aansluitingen aan de achterzijde niet nodig hebt.
Sluit een oscilloscoop aan op uitgang A en kijk wat er gebeurt als je aan de vier knoppen draait
Zie je dan de frequentie en/of amplitude veranderen?
Ook een frequentieteller kan hierbij handig zijn.
Zo kun je vaststellen wat de functie van de 4 knoppen is.
Misschien kun je hier wat informatie krijgen over het apparaat.
Wandel & Goltermann FOUNDATION
Leo
Complete draad:
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
23-06-2026, 10:40
- Wandel&Goltermann PS-4 - leemhuis01, 23-06-2026, 11:07
- Wandel&Goltermann PS-4 - Martina, 23-06-2026, 14:02
- Wandel&Goltermann PS-4 -
loek,
24-06-2026, 16:19
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hersteller,
24-06-2026, 21:47
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
L.v.H.,
25-06-2026, 13:52
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
Hersteller,
25-06-2026, 19:55
- Wandel&Goltermann PS-4 - Hannothor29, 25-06-2026, 22:53
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
Hersteller,
25-06-2026, 19:55
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
L.v.H.,
25-06-2026, 13:52
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hersteller,
24-06-2026, 21:47
- Wandel&Goltermann PS-4 - Maurice, 25-06-2026, 23:06
- Wandel&Goltermann PS-4 - L.v.H., 26-06-2026, 10:20
- Wandel&Goltermann PS-4 - Hersteller, 26-06-2026, 11:33