Wandel&Goltermann PS-4 (Toestel of techniek)

door Hersteller @, Haarlem, 24-06-2026, 21:47 (2 uur en 21 minuten geleden) @ loek

Het was de W&G PMG-2 die gebruikt werd? Heb er 2 staan met KPN sticker.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum