De reVox A77 deel 1 (Toestel of techniek)

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 21-08-2019, 12:07 (1704 dagen geleden) @ Belinda

Ik heb het NOOIT gehad over de VU-meters !

Jij inderdaad niet . Je hebt van 3 deskundige techneuten het advies gekregen om de rec ready schakelaars bij weergave uit te schakelen maar jij blijft er van de eerste tem de laatste posting op hameren dat die ingesckeld MOETEN worden omdat anders li en re omgedraaid worden, dat is dus complete lulkoek ! Er is maar een manier om een A77 dat te LATEN doen, nl de inputschakelaars op l-ll resp ll-l te zetten . De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is om de VU meters te laten werken bij weergave, als er een andere zinnige reden voor is verneem ik dat graag .

Je noemt in een van de postings de ORF versie . Daar staat hier een broertje van met het enige verschil dat mijn exemplaar ipv LEMO XLR aansluitingen heeft . Dat zou voor jou een ideale oplossing zijn omdat daar geen inputschakelaars op zitten . Dat ding zal ongetwijfeld dezelfde "fout" vertonen als een normale versie maar het door jou zelf gecreeerde probleem van het li re omdraaien is hier dus niet op mogelijk .

Jij zoekt alleen maar smoesjes om mij in de zeik te zetten.

Dat in de zeik zetten ben ik nog niet aan begonnen omdat de forumbeheerder dat niet goed zal vinden,maar als je het graag wilt wil ik best een poging doen .

Maar het bewijs dat ik gelijk heb is al geleverd.

Van harte dan maar met deze voor normale gebruikers totaal nutteloze ontdekking, ook jammer voor je dat Jack dit fenomeen ook al geconstateerd heeft....

HC

--
Nuntius Transmittendus !


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum