Hoera het werkt (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 24-12-2018, 21:22 (1949 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door soundman2, 24-12-2018, 21:59

Maarten, het is niet moeilijk en het lukt altijd, maar nu niet. Ik heb hier de meldingen voor je dat windows het bewust uitzet, zodra ik zeg dat de associaties voor IVIEW zijn.
Het kan langer of korter duren maar na een tijdje hebben ze alles teruggezet.
Ook zijn er bestanden die voortdurend worden doorgestuurd naar EDGE, maar dat is momenteel mijn probleem niet.

[image]
[image]
[image]

Sorry voor de foto's, maar het knipprogramma is wat gewijzigd, moet even uitzoeken hoe dat werkt als het op de achtergrond staat. (Je kunt het nu benaderen als je vanaf de rechterkant het scherm schuift)
Om de standaard app aan te geven, heb ik het volgende scherm.
Bij veel kan ik in de rechter kolom kiezen omdat daar het ikoon van IView in staat. Ze vragen wel of ik echt wil wijzigen, omdat de eigen toepassing ook veel kan, maar bij de meest gebruikte extensies zoalsbijv, JPG, laten ze het ikoon van IVIEW zelfs gewoon weg.
Voor de extensies waar ze geen oplossing voor hebben kan ik wel voor IVIEW kezen en die blijven gewoon staan.
[image]

Een voorbeeld, waar de extensie wel gewijzigd kan worden in het config/standaardapps menu.

[image]

Ik hoop dat dit overtuigend genoeg is dat Microsoft gewoon een dwingeland is.
Oh ja en wat ik al schreef, als je via powershell het programma PHOTO verwijdert, want gewoon kan die app niet verwijderd worden, dan zegt windows gewoon dat er geen programma is wat de toepassing (JPG bijv) kan openen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum