Hoera het werkt (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 25-12-2018, 11:01 (1950 dagen geleden) @ snameroc
Gewijzigd door soundman2, 25-12-2018, 11:04

Ik schreef gisteren nog dat het ineens feilloos werkte. Dat is nog steeds zo. De associaties blijven gewoon waar ze horen. Dat het werken kan is bewezen. Met Irfanview is dus niks mis. Wat minder courante extensies zijn gewoon naar irfanview aangepast. Ik wil echter weten waarom het niet meteen werkt, als je toch correct installeert. Ik heb dus irfanview verwijderd en alle apps weer op de windows voorkeur gezet. Zelfs firefox was weer niet mijn standaardbrowser meer, maar EDGE!.
Ik heb IVIEW opnieuw geïnstalleerd en de extensies waar windows weinig mee heeft, zijn aangepast. Dat kun je ook zien in de lijst met standaard apps. De veel gebruikte extensies zoals JPG staan weer op PHOTO en als je wil kiezen, krijg je een stuk of vijf keuzes, maar het ikoon van IVIEW staat er niet bij!!!. Dat kan geen toeval zijn. Het lijkt wel sjoemelsoftware. Uiteindelijk zal het wel lukken, maar ik wil weten waarom het per definitie niet op de gewone manier werkt.
Ik zou zeggen installeer W10 versie 1809 en installeer IVIEW 32 of 64 bit en probeer het zelf.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum