Windows 98 op wifi (Computertechniek)

door Piet Blaas ⌂ @, Arnhem, 22-06-2026, 15:19 (4 uur en 38 minuten geleden) @ Roland Huisman

Leuk hoor! Welke browser gebruik je? Https is een dingetje bij oude browsers.

Klopt.
Ik ben daar een poosje geleden ook mee aan het stoeien geweest met een virtuele Windows XP. Ik heb toen met IE een oude versie van Firefox kunnen downloaden. En na enkele updates kon ik moderne websites benaderen.

Verder volslagen nutteloos natuurlijk, maar gewoon leuk :-D

:-)

Groeten,

Piet.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum