TeamViewer oid op Windows XP (Computertechniek)

door ruudam @, Utrecht, 23-06-2026, 23:03 (2 uur en 7 minuten geleden) @ Ad Zijlmans

Dat is het idee, de computer bij de zender te besturen vanaf de telefoon bij uitval oid.

Overigens is het behoorlijk stabiel, computer staat al jaar te draaien daar zonder storing.
Zender zelf gaat ook niet stuk. Nu kijken of het allemaal de belachelijke hitte kan doorstaan.
(Radio Paradijs 1467 AM Utrecht)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum