Windows 98 op wifi (Computertechniek)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 23-06-2026, 00:27 (1 dag en 0 uur geleden) @ Geert

Leuk gedaan.
Heb ook nog wat oude Wifi USB, eens zien of dat gaat lukken met dat WIN98SE

Ook heb ik een Retro WIFI-RS232 module.
Gedraagt zich als een modem.
Kan ik ook verbinding maken met een oude XT comuter via bv Kermit
Kan inloggen op mijn Wifi netwerk en dan is feest.

Er is hier en daar nog een actieve BBS te vinden.

[image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum