TeamViewer oid op Windows XP (Computertechniek)

door Ad Zijlmans @, Made, 23-06-2026, 20:20 (1 uur en 5 minuten geleden) @ ruudam

Ik gebruik bij de lokale omroep UltraVNC voor besturing op afstand. Werkt goed met allerlei Windows versies.

Vroeger deden we dat door voor elk device een poortje open te zetten in de router, wat minder veilig is. Tegenwoordig maken we vebinding met UltraVNC via OpenVPN.

M.vr.gr.
Ad Zijlmans


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum