TeamViewer oid op Windows XP (Computertechniek)

door ruudam @, Utrecht, 22-06-2026, 23:12 (21 uur en 13 minuten geleden) @ ffeilers

Bij mij draaien oude systemen, XP.
Gaat prima, sturen een AM radio zender aan met audio.

Maar 1 ding is erg lastig, er is geen bediening op afstand meer mogelijk. Vroeger wel, gewoon met TeamViewer, maar die doen het alleen op de nieuwe Windows versies. Oude versies installeren heeft geen zin.
Wie weet een programma voor XP?


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum