Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 29-06-2019, 12:15 (1762 dagen geleden) @ Hans Sandmann

Een echt Nederlands fabrikaat (ik dacht eerst door bepaalde details even aan Rambouillet maar dat was een foutje) en bouwjaar 1965. Model voor Europa of algemene export. Ik heb het schema inmiddels ook gevonden (NVHR), maar daar staat geen tekening van de bedrading bij. Soms zijn er bij dit soort modellen ook varianten voor submerken (zoals Aristona, Erres, etc) maar ik twijfel of dat de zoektocht makkelijker maakt.

Als je niemand kunt vinden die hetzelfde model heeft of de bedrading uit het schema kan afleiden, is het misschien het makkelijkste om eens te informeren bij freeservicemanuals.info. Die zijn in bezit van een nog niet gescande documentatie, die ze op verzoek gratis online kunnen zetten. In mijn ervaring heeft Wil (de eigenaar van die site) vaak de complete documentaties dus inclusief tekening van de bedrading.

Zie http://freeservicemanuals.info/nl/servicemanuals/viewmanual/Philips/L2W54T/None/None/RADIO/


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum