Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 01-07-2019, 21:49 (1759 dagen geleden) @ Gerard in Zeist
Gewijzigd door Maarten Bakker, 01-07-2019, 21:52

Ik geloof dat de onduidelijkheid van wat het dan wel is, bij een voorgaande mailwisseling met mij en Gidi en vraag naar de bron, de reden is dat je hem zo op je site hebt laten staan. Kan ik me goed voorstellen, want wat moet je er dan neerzetten...

In het topic over de SA7243T ben ik een paar dagen terug op de mogelijke betekenis ingegaan, maar de betekenis die ik daar noem (toestellen uit de internationale/submerken-catalogus) is nog niet hard te maken - er lijkt een correlatie te zijn maar dat is statistiek met kleine samplegrootte.

Het enige dat ik op basis van tegenvoorbeelden wel durf te poneren, is dat Amerika er niet mee te maken heeft. Dat kun je zien aan o.a. dit toestel, maar ook aan de L4W33T en de B5W32AT. Soms bestaat er van zulke toestellen weliswaar een uitvoering /52 of /54 die als Norelco verkocht is, maar de hoeveelheid uitvoeringen die niet bestemd zijn voor Amerika is opvallend en geen van alle bekende modellen is in Amerika gefabriceerd.

Ik denk dat het het meest accuraat is om een vraagteken te zetten in plaats van Amerika. Het enige nadeel van zo'n vraagteken, is dat je misschien hints gaat krijgen van mensen die zeggen dat het Amerika moet zijn. Als die een harde bron hebben is dat natuurlijk prima, maar meestal zal het gaan om informatie die zichzelf aan de veters omhoog houdt, circulaire bronvermeldingen, enz.

Ik zoek dus nieuwe harde bronnen of statistische bewijzen, maar iets proberen te weerleggen met tegenvoorbeelden zoals hier, is soms het hoogst haalbare tot er toevallig informatie aanspoelt.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum