Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Hans Sandmann @, 02-07-2019, 11:15 (1759 dagen geleden) @ Huub P †

Beste Huub,

Kijk dat snap ik nu ook niet, als de oplossing zo makkelijk was geweest dan had u de oplossing toch ook wel aan mij kunnen vertellen, want als ik het zelf wist dan had ik hier die vraag hier ook echt niet gesteld. Maar de oplossing zit er blijkbaar niet in omdat u het zelf vast ook niet weet.

En mij dan gewoon aanpraten dat ik zelf de oplossing vast wel even kan vinden door nog even goed de draadjes te volgen......

Trouwens als u het e.e.a. goed gevolgd had dan had u gezien alle van alle drie de draadjes de andere kant al bekend is. Het probleem is hier echt de schakelaar en de plaats van draadje 1 (rood geel) op die schakelaar, en de onzekerheid of dit wel een originele schakelaar is.

U kunt echt van mij aan nemen dat ik hier echt al veel langer dan een kwartiertje mee bezig was, en nog steeds ben.

Maar ik ga niet zomaar wat aansluiten als ik niet zeker weet dat het zo goed is, want deze radio werkt nu verder goed, en dat is ook prima zo. Maar je hoopt toch om hem uiteindelijk weer origineel te krijgen.

Mocht ik er toch nog uitkomen dan zal ik de oplossing zeker WEL met dit forum delen, want kennis is er om te delen vind ik.

Daarom blijf ik toch hopen op een goed ander exemplaar, want dat zegt meer dan duizend woorden.

Met vriendelijke groet,

Hans.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum