Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Hans Sandmann @, 02-07-2019, 13:53 (1731 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Beste Maarten,

Sorry als het een beetje scherp overkwam, maar het was beslist niet mijn bedoeling om een vervelende opmerking naar u te maken, maar ik trek mij de soms een beetje negatief overkomende ondertoon in uw reacties gewoon erg aan, en ik vind die hier en daar dan ook gewoon niet echt aardig, maar dat kan aan mij liggen.

Vandaar mijn eerlijke en open bedoelde reactie, waar ik uiteraard wel een verontwaardigede reactie op kon verwachten.

En ook nu weer, waarom zou ik niet gewoon naar een ander (zeldzaam?) radio exemplaar mogen uitkijken......, ik heb geen haast de radio speelt prima en dat lijkt mij gewoon het handigst in dezen.

Het komt een allemaal een beetje belerend over zo van ach amateurtje doe eens wat moeite, het is toch allemaal niet zo moeilijk. En natuurlijk weet ik niet zeker of u de oplossing eigenlijk wel weet, en dat had ik dus beter niet kunnen zeggen mijn excuses daarvoor.

Ik ben nu een paar dagen bezig om te proberen mijn drie draadjes vraagstuk op te lossen, door het aan aan mensen die verstand van zaken hebben te vragen. En die hulp waardeer ik dan ook heel erg, en het is ook fijn als die ook als hulp wordt gegeven. En heb daarin dan ook al aangegeven dat ik ook het getekende schema heb, en dus niet
alleen het voor mij moeilijk leesbare principe schema.

En ik heb daar gelukkig ook voldoende hulp in gekregen van mensen die het getekende bedradingsschema wel hebben/kenden waardoor ik mede door ook zelf het getekende schema goed te bestuderen, nu ook de drie draadjes in principe zou kunnen gaan solderen, maar de schakelaar blijft hier het probleem.

Ik dacht dat u door al de foto's die ik eerder al opgestuurd heb mijn probleem ook wel zonder de radio erbij goed te bekijken zou zijn. Ik kan de 2 pdf bestanden wel naar u opsturen maar ze zijn te omvangrijk om hier mee te sturen.

Uiteindelijk hoop ik dat we er met z'n allen uit gaan komen, want deze bijzondere radio is het zeker waard vind ik.

Met vriendelijke groet,

Hans.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum