Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Hans Sandmann @, 30-06-2019, 23:44 (1754 dagen geleden) @ Huub P †

Beste Huub,

Bedankt voor uw reactie,

Ik zie onderaan dat u vast iemand bent die goed in deze materie thuis is, en er mogelijk ook in werkt.

Maar dat ben ik dus absoluut niet, in wil heel erg graag alles op transistor-radiogebied leren, maar ik sta nog pas aan het prille begin, en u doet er daarom waarschijnlijk automatisch een beetje makkelijk over, van gewoon even schemaatje lezen, dus dat is niet echt leuk om te lezen, als je gewoon om hulp vraagt. Maar het zal vast niet zo bedoeld zijn denk ik.

Ik gaf daarom in mijn vraag al aan dat ik daar problemen mee had, en daar al hulp mee had gevraagd en ook gekregen, maar nog niet helemaal duidelijk genoeg. Dus even een plaatje van de bedrading leek mij het handigst, maar misschien zijn er weinig mensen die deze radio hebben.

Ook bedankt voor uw aanbod van het toesturen van de Service handleiding maar die heb ik vandaag inmiddels al van iemand toegestuurd gekregen. En dat was voor mij een stuk makkelijker omdat daar de bedrading getekend is, en ook met de nummering erbij waar de draden naar toe lopen.

Ik heb dus zeer zeker lekker zitten puzzelen en ja ook weer wat geleerd....zie je wel.

En ik heb het idee dat ik oplossing van de bedrading (bijna) heb gevonden, en heb het ook aan diegene terug gemaild. Twee aansluitpunten zijn volgens hem zeker goed, maar door een andere benaming van iets in het schema is de derde nog iets waar even naar gekeken moet worden.

Met vriendelijke groet,

Hans Sandmann.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum