Philips L2W54T (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 02-07-2019, 11:23 (1732 dagen geleden) @ Hans Sandmann
Gewijzigd door Maarten Bakker, 02-07-2019, 11:32

Beste Huub,

Kijk dat snap ik nu ook niet, als de oplossing zo makkelijk was geweest dan had u de oplossing toch ook wel aan mij kunnen vertellen, want als ik het zelf wist dan had ik hier die vraag hier ook echt niet gesteld. Maar de oplossing zit er blijkbaar niet in omdat u het zelf vast ook niet weet.

Op persoonlijke titel: dit gaat een beetje ver, beleefdheid is meer dan alleen "beste" en "u" schrijven. Als ik zin had als admin in te loggen zou ik waarschuwen maar nu niet. Dus hieronder gewoon van forumgebruiker tot forumgebruiker.

Je kunt als je een apparaat voor je hebt liggen, immers vergelijken met een tekening door de draden te volgen en dan te zien met welke draad ze op de tekening overeenkomen. Jouw documentatie heeft toch een bedradingstekening? Of staat er alleen een principeschema in?

Als je het apparaat niet in handen hebt, kun je die bedrading niet of veel moeilijker volgen.

Waarom je dan een ander probeert aan te vallen op zijn gebrek aan kennis, is me een raadsel. Maar misschien realiseerde je je bovenstaande niet.

Ohja, en reality check: Die toestelletjes zijn kennelijk niet héél veel verkocht, dus als je persé op een ander exemplaar wilt wachten... Had je in de tussentijd al lang zeer ervaren kunnen zijn in het lezen van tekeningen.

Om misverstanden te voorkomen, kun je eens bevestigen dat je een documentatie hebt met een schets van de bedradingsloop erin of eentje met alleen een principeschema? Als je alleen een principeschema hebt, is het wel iets lastiger als je geen ervaring hebt met schemalezen en snap ik je beter dat je je er geen raad mee weet.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum