Schema Aristona SA7243T (Gezocht)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 28-05-2011, 09:26 (4724 dagen geleden) @ verbeek
Gewijzigd door Maarten Bakker, 28-05-2011, 09:32

Dankje voor de duidelijke foto's. Ik had al het vermoeden dat jouw radio geen van de uitvoeringsnummers zou hebben uit de documentatie; die horen eerder bij modellen van hier normaalgesproken niet verkochte merken zoals Dux, Horny, etc.

Mogelijk stamt het ontwerp van een buitenlandse Philipsvestiging, maar waar ik achter probeer te komen is de plaats waar het toestel daadwerkelijk gefabriceerd is. Het artikelnummer op de HF-module kan ik nog niet plaatsen, het AE-nummer op de luidspreker wijst gewoon richting Hasselt. De fabrieksletter K die overal in het toestel opduikt, is precies waar ik al achteraan aan het jagen was (dus als iemand anders die wel eens tegen is gekomen hoor ik dat ook graag). Ik hoop binnenkort iets te kunnen zeggen zonder speculatie, dus "stay tuned" :-D

P.S. Geen idee waarom ik schreef dat de 7234T een simpeler toestel zou zijn, misschien misleid door het lagere nummer. Ik weet helaas ook niet hoe het er uitziet. Ik moet er ooit online foto's van gezien hebben, aangezien het typenummer in verband met die beruchte K in mijn bestanden stond. Gezien de schematheek dacht ik aan dit forum, maar daar kan ik hem niet terugvinden.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum