Schema Aristona SA7243T (tussenstand speurtocht) (Gezocht)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 01-06-2011, 19:56 (4720 dagen geleden) @ verbeek
Gewijzigd door Maarten Bakker, 01-06-2011, 20:04

Beste Paul,

Ik was al voorzichtig begonnen met een verkenning van die signaturen, en daar zal ik tzt nog een oproepje over plaatsen, want ik heb het nog niet helemaal door. Mijn eerste idee was afdeling/initialen, maar het kan ook initialen/afdeling of nog een heel ander systeem zijn... Ik heb nog niets gezien dat daar uitsluitsel over bied.

Maar niet alles tegelijk, dus ik laat dit even rusten aangezien de kans groot is dat een van de antwoorden wel ongeveer het juiste zal zijn. Als er dan iets meer aan informatie opduikt zou het makkelijker kunnen zijn om een beter idee te krijgen.

P.S. Philips had de hebbelijkheid de letters van de productielocatie wel eens meervoudig te alloceren (zowel per ongeluk als intentioneel), dat de ene radio met een K niet uit dezelfde fabriek hoeft te komen als de andere, maakt het alleen nog maar spannender ;)

P.P.S. Wat betreft die Duitse onderdelen kan het ding vermoedelijk overal vandaan komen behalve uit Duitsland en Oostenrijk. De luidspreker is hoogstwaarschijnlijk een type dat niet alleen in Belgie geproduceerd is, maar ook gespecificeerd. Dus niet speciaal op maat voor een andere Philipsfabriek.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum