Schema/documentatie TV Philips X11T601/07 Portable (Toestel of techniek)

door Armand @, Belgiƫ, 18-11-2009, 11:48 (5272 dagen geleden) @ Hugo Sneyers

Dag Hugo,

Dat is juist,daar had ik ook al aan gedacht.Mijn Saba zwart/wit portable heeft dit ook,namelijk 2 magneetjes aan de zijkanten bevestigd op een plastieken ring met een 6-tal uitsteeksels.
Bij het Philips TV'tje is ook zo'n ring met 4 uitsteeksels maar...geen magneetjes.Of ze er ooit hebben ingezeten??? Ik vind totaal niets van documentatie of schema.Ik heb Marcel van het TV museum ook al gecontacteerd maar die vind tot hiertoe ook niets.
Nu komt het schema van de Philips 11LX 520AT wel in heel grote lijnen overeen met mijn TV'tje maar over die magneetjes vond ik ook niets.Ik weet niet of dit type ook magneetjes had? Beeldbuis is A28 13W en bij mijn TV'tje A28 14W.
Ik heb gisterenavond laat eens geprobeerd met een magneetje uit een slotje en dat lukt wel maar waar haal ik 4 ronde magneetjes met een gaatje erin dat nog moet passen ook? En zaten ze er wel in?
Ik ga voorlopig alle onderdelen van het beeldgedeelte controleren.Kom ik misschien verder.Het is vooral be bovenste helft van het beeld dat neiging heeft om naar links te trekken en ook uitgerokken is in de hoogte.

Mvgr,
Armand;-) ;-) ;-)


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum