Schema/documentatie TV Philips X11T601/07 Portable (Toestel of techniek)

door Huub, 21-11-2009, 12:37 (5269 dagen geleden) @ Jampie
Gewijzigd door Huub, 21-11-2009, 13:14

Korrekt , (maar ik had het bij de start wel over theorie en trok onder voorbehoud zelfde afbuigspanning die konklusie )
als de hoogspanning hetzelfde is ,kan bij een geheel te klein beeld ook de afbuigspanning te laag zijn ,
alleen dan wel voor beide afbuigunits , die kans is .... etc etc .

Het repareren uit apetruken (als dit ..dan dat ) is onzettend goed mogelijk ,
zeker als je ze allemaal kent , ik deed zelfs nooit anders :-D , probeer daar alleen wat verandering in aan te brengen .
De K9 heeft inmiddels zoveel fouten door ouderdom dat de vroegere ervaring ernstig tekort schiet , wissel je maar een hele deur tegelijk .....

Wat doet die booster condensator eigenlijk ??? das ook theorie ,
waaruit je dan misschien weer een verrassende zelfde conclusie kan trekken ..

Gewoon heel houden das het mooiste , ook die AB ;-) , zal idem voor je rondkijken , vr gr Huub
EDIT ik neem dus onmiddelijk aan dat eenzelfde wijziging in beeld een totaal ander situatie van de hoogspanning heeft
(bij de één te hoog bij de nader telaag), K6 tov K9 , al was het maar dat dat de praktijk is ,
alleen dan moet er meer aan de hand zijn dan alleen die fout in de hoogspanning , zoniet ??? verklaar het dan maar .

Ter verduidelijking (hoop ik) :-)
Als ik een oudere film zie draaien de autowielen soms achteruit ,
trek ik dan konklusie op een T-Ford draaiden de wielen andersom dan bij huidige auto indien je voorwaarts beweegt ?


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum