Herkomst TV Philips X11T601/07 Portable? (Toestel of techniek)

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 08-12-2009, 11:49 (5247 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Hallo Maarten ..... ik heb inderdaad ook de servicemanual van dit TV'tje maar dan onder de merknaam "ACEC" en een reklameadvertentie onder de naam "Siera".
Toen ik deze morgen je posting las ivm met Barco herinnerde ik me dat ik ook nog ergens een Barco-TV'je had staan en ben er naar op zoek gegaan. Ik kan er momenteel niet bij zonder het risico arm of been te breken maar op mijn zoektocht ben ik wel dit tegen gekomen:

[image]

[image]

Hiervan wist ik het bestaan zelfs niet meer.
Door je opmerking over die "W" op de print ging er wel een lichtje branden; ik heb enkele "Novak"-portabels waar ook een "W" op de print staat:

[image]

[image]

Misschien moeten we het dus meer in de richting van Novak gaan zoeken ?

Hoe die samenwerking vroeger was tussen al die merken weet ik niet, feit is wel dat Gert Wouters op het andere forum laatst aan het zoeken was naar een schema van een TV SBR 215 en dat ik hem nu een schema bezord heb van een ACEC chassis Ra en dat het precies overeenkomt met zijn TV ... dit is nog van VOOR de tijd dat er Philips-chassis gebruikt werden.


Groeten ... Hugo Sneyers


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum