Stroombesparen: Radio's (Toestel of techniek)

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 19-04-2019, 21:20 (1833 dagen geleden) @ Maurice

Hha je die vent is geweldig.
Altijd ontploft er wel iets in zijn video's.

Ik vond de video ook vermakelijk en leerzaam.

Maar gelijk heeft hij in die video's, altijd leerzaam.

Maar nu snap ik het even niet meer. Hij zegt in de video dat er veel energie wordt verspild en dat wij onze hersentjes moeten gebruiken om slimmere oplossingen te verzinnen die minder energie verpillen. En volgens jou heeft hij daar gelijk in.

Maar lees nou eens de eerste twee berichten in deze draad terug. Volgens mij heb ik mijn hersens ingezet om energiebesparing te bereiken en daarover wat op dit forum geschreven (eerste bericht). Ik heb geprobeerd het een beetje bij mezelf te houden en ook bij herlezing zie ik niets dat ik anderen iets opleg. Ik rapporteer over experimenteren en meten op gebied van energiebesparen. Ja natuurlijk met kleine beetjes tegelijk, als ik had uitgevonden hoe ik mijn huis een jaar kan verwarmen op een ouwe bananenschil was ik wel beroemd!

De dingen die jij over mij zegt in je "reactie" (tweede bericht) ga ik hier niet herhalen. Lees het nog eens over en vraag je af hoeveel ervan echt te maken heeft met wat ik schreef. Of dat er misschien wat ergenis naar boven kwam over dingen die je in je omgeving hebt gezien en niet in mijn posting. Vandaar de aanhalingstekens rond het woord reactie.
Je was met afwijzend en spottend reageren niet de enige maar wel de eerste en uitgebreidste. Als er nog meer mensen zijn met ideeën om energie te besparen en die dat hier willen delen, dan zouden die door zo'n verhaal van jou wel ontmoedigd raken. Ik wel in ieder geval.

Moet ik nou je bericht van 13 april geloven en mijn wereldbeeld veranderen?
Of mag ik je bericht van 18 april geloven waarin je zegt dat het een goed idee is om slim om te gaan met energie?


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum